Informasjonsmøte avholdes 27. februar 2025, kl. 18:00.
For å søke trykker man på søknadsskjema lenger ned på siden. Husk å sette dere inn i kriteriene for behandling av søknad også. Søknadsfristen i år er 7. mars.
Det sendes inn én søknad per tiltak. Hovedstyret i idrettslaget står ansvarlig for søknaden. Dersom idrettslaget planlegger å arrangere flere sommertiltak, kan idrettslaget sende inn flere søknader.
Krav til aktivitetene:
- Vi støtter kun aktivitetsuker i uke 28, 29, 30 og/eller 31
- Fulle aktivitetsuker (Minst 30 timer)
- Aktivitet for aldersgruppen 6-19 år
- Tilbud uten krav om medlemskap i idrettslaget
- Lave deltakeravgifter (maks 300 kr)
Prioriteringspunkter ved behandling søknadene:
- Bydelstilhørighet (Tilbud i bydeler med større levekårsutfordringer prioriteres)
- Ungdom i sommerjobb
- Nabolagsprofil: aktiviteter i lokalmiljøet
- Paraidrett
- Fleridrettslig aktivitet
- Samarbeid mellom idrettslag, med særforbund og bydelen