Aktiv på Dagtid

Sommeren 2021

Periode 15. juni - 13. august.

Aktiv på dagtid har med stor velvilje fra våre samarbeidspartnere fått til et tilbud i sommer. Dette for å bidra til at flere kommer i gang med fysisk aktivitet når vi ser at samfunnet begynner å åpne opp og vi går mot en mer normal hverdag.

Vi håper disse tilbudene blir satt pris på og det er listet opp de aktivitetsmuligheter som er tilgjengelig i ovennevnte periode.

Noen av tilbudene er uten kostnad, andre må en betale for til treningsstedet selv.

Igjen vil vi rette en stor takk til treningsstedene som bidrar inn i en «dugnad» slik at flere kan komme i gang med tilbudet igjen nå i sommer.

Ti på topp tur kampanjen!

OPPLEV DE FINESTE TURENE I ØSTFOLD!

Deltakere i Aktiv På Dagtid med treningskort for 2021, kan delta i turkampanjen Ti På Topp Østfold gratis. Dette er en meget populær turkampanje som går fra 10. mai til 31.oktober. Som deltaker i Ti På Topp får man tilgang til 20 ulike turer, hvor alle kommer med turbeskrivelse og kart. I 2020 deltok over 1000 personer i Ti På Topp Østfold. Enten om du er en erfaren turgåer, eller nybegynner så er dette noe for deg. Man kan velge mellom å delta alene, eller på lag med venner, familie og kolleger. Turene går du når det passer deg selv best. For å melde deg på kan du laste ned turappen på din telefon som heter Ti På Topp, og velg deretter Østfold.

I påmeldingsforløpet registrerer du følgende påmeldingskode: 9224FA56.
Man kan også melde seg inn ved å gå inn på nettadressen www.tipåtopp.no/ostfold Ti På Topp Østfold,
kontakt: ostfold@bedriftsidretten.no

GRATIS TILBUD

Du må ha Aktiv på dagtid kort for enten termin 1 eller 2.