f.v. Bente E. Widding i NIF, Magnus Hesjedal Hartwig, og fra Vestland idrettskrets organisasjonssjef Randi Marie B. Farnes og styreleder Nils R. Sandal.

Årets unge idrettsleder i region Vestland og Rogaland er kåret

Magnus Hesjedal Hartwig er kåret til Årets unge idrettsleder i region Vestland og Rogaland. Norges idrettsforbund og Assessit står bak kåringen og ønsker å hedre, sette fokus på og fremme ungt lederskap i norsk idrett.

Magnus er en reflektert og tillitsvekkende person. Han er ambisiøs, både for egen utvikling, men også på vegne av idretten. Opptatt av fellesskapet og videreutvikling i særforbund og krets.

Han er styremedlem i Vestland idrettskrets, hovedtrener Fana IL Alpint, trener Voss Gymnas Toppidrett, medlem av arrangmentskomiteen Lillehammer Young Leaders Program, medlem av valgkomiteen i Norges idrettsforbund og leder av ungdomsutvalget i Vestland idrettskrets.

Vi i Vestland idrettskrets er stolt over å ha en kapasitet som deg Magnus med på laget. Gratulerer så mye som regionvinner Årets unge idrettsleder.