Idrettslederne fikk heldigvis også anledning til "walk-and-talk" fra høydepunktet Aksla like over den vakre byen. Siri Ommedal fra RIK til venstre.

Ledermøte i Ålesund

Styreleder Siri Ommedal fra Rogaland idrettskrets har tilbragt helgen innendørs på Scandic Parken i Ålesund.

Sammen med andre frivillige tillitsvalgte fra særforbund og idrettskretser samt Norges idrettsforbund brytes mening om viktige idrettspolitiske saker som angår hele idretten. Overordnet handlet det om barrierer til hinder for økt aktivitet og mangfold.

Ledermøte 2.jpg

Regjeringens høring av spillemiddelordningen og anlegg, forenkling av idrettslagenes hverdag og økonomi som barriere var blant hovedsakene.

Les mer her: