Foto: Privat

Hils på Tina!

Tina Malén Andersen startet 1.oktober 2024 som rådgiver i Rogaland idrettskrets. Hun har en todelt kombinasjonsstilling som 50% prosjektleder for Superlekene og 50% rådgiver for paraidrett.

I sin stilling skal Tina samarbeide tett med Petter H. Lindby, som er leder av Supersatsingen og Folkepulsen.

Tina kommer fra Stiftelsen Superlekene, hvor hun er prosjektleder, og skal nå kombinere denne jobben med andre oppgaver i idrettskretsen. Hun gleder seg til å ta fatt på oppgavene, og vi er heldige som har fått Tina med på laget.

Tina har lang og variert erfaring fra idretten bl.a som trener og instruktør samt som trenerutvikler i barneidrett fra flere idrettskretser. Dette vil hun fortsette med, og flere av dere har allerede hatt gleden av å stifte bekjentskap med Tina gjennom kursene Barneidrettstreneren og Inspirasjonskurs barneidrett.

Hun har også jobbet flere år med utviklingshemmede i både skole og bofelleskap. Hennes erfaring fra arrangementsplanlegging og koordinering av frivillige vil komme godt med i hennes nye stilling hos oss.