pride.jpg

Prideparaden

Vi ønsker å mobilisere hele Osloidretten til å gå sammen i Prideparaden- selve høydepunktet under Pride week. Gå sammen med oss bak parolen «Idrettsglede for alle», eller under egen parole, men gjerne sammen med oss. Det er ikke for sent å melde seg på og ikke strengt nødvendig for å få være med å gå.

Ruten går i år fra Grønlandsleiret og ender i Sofienbergparken.
Oslo Idrettskrets skal gå fra Platous gate kl 12:00 bak fanen «Idrettsglede for alle». Vi er et stykke bak i toget (plass 123). Det kommer til å være mange mennesker der, så vi anbefaler at dere møter opp i god tid.

Oslo Idrettskrets har søkt plass i paraden på vegne av hele Osloidretten. Vi ønsker at de som deltar fyller ut påmeldingsskjema til Prideparaden slikt at vi får en viss oversikt over hvor mange vi blir. Vi vil også sende oppdatert informasjon om paraden til de som har meldt seg på.  Man trenger ikke fylle ut skjema for å delta i paraden. Alle er velkommen til å gå med oss!

Her kan du fylle påmeldingsskjema til Prideparaden 2024.

Vi vil legge ut all informasjon om paraden på denne siden.

Spørsmål? Ta kontakt med Daniel (daniel.folkoy@idrettsforbundet.no) eller Ingvild (ingvild@idrettsforbundet.no)

Daniel Folkøy
Rådgiver