Christian Haukeli / Norges idrettsforbund

Endringer i spillmiddelordningen: Vi ønsker din mening

Kultur- og inkluderingsdepartementet (KUD) ber om innspill på sitt høringsnotat om endringer i spillemiddelordningen for anlegg til idrett og fysisk aktivitet. Derfor ønsker vi å kartlegge hva Innlandsidretten mener.

Bakgrunnen er Kultur- og inkluderingsdepartementet (KUD) sine forslag til endringer i spillemiddelordningen for anlegg til idrett og fysisk aktivitet.

Innlandet idrettskrets skal svare opp høringen og ønsker i lys av det tilbakemelding om hva Innlandsidretten mener om de foreslåtte endringer.

Vi håper på mange svar fra Innlandets mange idrettslag, idrettsråd og særkretser/regioner.

For å gjøre besvarelsen enklest mulig, er skjemaet bygd opp mot hovedpunktene i høringen.

Hovedpunktene kan inneholde flere spørsmål og alternativer som bør/skal vurderes. Derfor er "Annet"-alternativet lagt inn på alle hovedspørsmål slik at man kan kommentere og få fram sitt syn i enkeltspørsmål.

Om skjemaet ikke svarer opp alt du vil bemerke til høringen, send gjerne egen e-post til: Jorn.Skjarvik@idrettsforbundet.no

Frist for å gi oss høringsinnspill er 31. august 2024.