I samarbeid med Posten/Digipost har Norges idrettsforbund utviklet en ny digital tjeneste som gjør det enklere å vurdere hvem og hvilke roller som trenger politiattest, sende formålsskjema og fremvise politiattester på en sikker måte.
Utrullingen av den nye tjenesten starter i Innlandet idrettskrets torsdag 15. august 2024, og NIF inviterer deg til et webinar om temaet kl. 18 samme dag. Trykk på påmeldingsknappen her for å melde deg på.
Teams-lenke til webinaret sendes ut mandag 12. august.
Vi oppfordrer alle idrettslag i Innlandet idrettskrets til å delta på webinaret for å lære mer om den digitale løsningen for håndtering av politiattester og roller i norsk idrett.
Dette vil gjøre det enklere og mer effektivt å sikre trygge rammer for alle involverte i idretten.
Vi ser frem til å introdusere den nye løsningen og håper den vil bidra til en tryggere idrettspraksis for alle.
Snart kan ditt idrettslag glede seg over en enklere og tryggere løsning for håndtering av politiattester og roller.
Hold av datoen – vi ser frem til å introdusere den nye digitale tjenesten.
Du kan altså melde deg ved å trykke her.