Foto: MayElinAunli/Idrettsleiren
Foto: May Elin Aunli/Idrettsleiren

For ungdomstreneren

Er du trener? Idrettskretsen hjelper deg og gir deg arenaer hvor du kan utvikle deg som trener/instruktør.

Agder idrettskrets ønsker å tilby spennende og nyttige kurs for ungdom og unge ledere.

Klikk her for vår oppdaterte kalender!

Idrettsleiren er det perfekte stedet å utvikle seg ung leder, enten det er som trener eller med andre oppgaver. Idrettsleiren er Norges største fleridrettsleir for barn og unge mellom 11-17 år. Leiren har behov for dyktige og engasjerte instruktører i de ulike idrettene, i tillegg til unge ledertalenter som ønsker å lære mer om hva det vil si å planlegge et stort idrettsarrangement.

Vurderer du å studere Sport Management, eller ønsker du en karriere innenfor idretten i fremtiden? Da kan Idrettsleiren være springbrettet du trenger ut i arbeidslivet, slik det allerede har vært for et titalls ungdom før deg. Bli med på «Sommerens Drøm»!

Spørsmål? Kontakt linnkristin.kylland@idrettsforbundet.no

Les mer her.

Seksuell trakassering og overgrep skal ikke skje i idretten, og er direkte i strid med idrettens visjon om idrettsglede for alle. Likevel vet vi at seksuell trakassering og overgrep skjer i idrettssammenheng, ofte uten at det blir rapportert, håndtert og reagert på.

Les mer om hva du kan gjøre her

Kontaktperson i Agder idrettskrets:
Anne Lise Lassen
Mob: 90736248/ e-post: annelise.lassen@idrettsforbundet.no

Norges idrettsforbund jobber kontinuerlig for at idretten skal være et trygt og godt sted for alle medlemmer. Som en viktig del av dette arbeidet skal alle som utfører oppgaver i norsk idrett, som innebærer et ansvars- eller tillitsforhold overfor mindreårige eller personer med utviklingshemming, fremvise politiattest (barneomsorgsattest).