Foto: Mona Hauglid/Idrettsleiren

Nettverkssamling for unge ledere i Agder

Agder Idrettskrets har gleden av å kunngjøre at det planlegges en nettverkssamling for unge ledere i Agder, og påmeldingen er nå åpen! Dette er en unik mulighet for unge idrettsledere til å utvikle seg og utveksle erfaringer.

Når: 30. november - 1. desember 2024
Hvor: Arendal
For hvem: Unge idrettsledere i Agder (trenere, dommere, instruktører, styremedlemmer, og andre frivillige.
Aldersgrense: 15-26 år

Hvorfor bør du delta?

På samlingen vi du få innsikt i mulighetene som finnes for unge ledere innenfor idretten. Programmet inkluderer:

- Inspirerende foredrag fra erfarne aktører i idrettsmiljøet
- Lærerike workshops som fokuserer på selvutvikling og lederferdigheter
- En sjanse til å møte og knytte kontakter med andre engasjerte idrettsungdom

Det blir faglig innhold på dagtid og sosiale aktiviteter på kvelden, så her er det mye spennende å se frem til!

Påmeldingsinformasjon

• Deltakeravgiften er 250 kr per person, og vi oppfordrer idrettslag og organisasjonsledd til å dekke denne kostnaden, samt eventuelle reiseutgifter.

Samlingen er primært for unge idrettsledere med et verv i idretten, enten som trener, leder, dommer, styrerepresentant eller annet. Har du noen i tankene som kunne være interessert i å engasjere seg i idretten i fremtiden, men som ikke har et verv i dag?  Ta kontakt med oss så finner vi en løsning sammen.

Ikke gå glipp av denne muligheten til å vokse som leder i idretten! Meld deg på nå og bli en del av et inspirerende fellesskap.

Nora Hushovd Folgerø
Leder ungdomsnettverket

Send gjerne e-post om du har spørsmål!