IMG_9431.jpg

Pride Park

Oslo idrettskrets vil ha Osloidrettens stand i Pride Park og inviterer særforbund og særkretser i Oslo til å stå sammen med oss.

Pride Park arrangeres i Sofienbergparken fra onsdag 26.juni til lørdag 29.juni. Vi inviterer alle særforbund og særkretser i Oslo til å stå sammen med oss en dag i parken i ca. 3 timer.

Vi ønsker å skape blest og positiv oppmerksomhet rundt idrettens stand, og oppfordrer derfor forbund og kretser til å:

• Arrangere konkurranse eller leker som aktiviserer publikum. Kan man tenke kreativt rundt familievennlige leker/konkurranser som ikke krever så mye rekvisitter eller plass? Det er gøy hvis man får frem sin idrett i dette. Vi vet enda ikke hvor stor plass vi har rundt standen, men man kan ikke regne med så mye plass.
  • Få gjerne en kjent idrettsprofil til å stå med oss. Verdien av gode rollemodeller til å støtte saken kan ikke undervurderes.
  • Oslo Idrettskrets vil pynte standen, men vi oppfordrer til å ta med eget profileringsmateriale for å synliggjøre seg selv, gjerne i regnbuefarger.

Her kan man melde seg på standplass.

Det er løpende påmelding og vi vil tildele tid på stand løpende. Siste frist er 9.juni (hvis vi fortsatt har ledig tid på stand igjen).

Onsdag tril fredag kan man stå på stand enten kl. 15-18 eller kl. 18-21. På lørdag kan man stå fra kl. 12-15, kl.15-18 eller kl. 18-21. Hvis man melder inn flere dager, vil man i utgangspunktet få tildelt en dag.

Hvis det er mange som melder interesse, så vil kreativitet rundt lek og konkurranse, eller at man får med en kjent idrettsprofil, telle positivt i utvelgelsen.

Spørsmål? Ta kontakt med Emi (emi.murakami@idrettsforbundet.no) eller Kine (kinewold.lunde@idrettsforbundet.no).

Emi Murakami
Rådgiver