Styrkerommet blir hyppig brukt av både aktive medlemmer og andre. Foto: Jiri Havran

Ønskede endringer på hallen

I flerbrukshallen sin andre etasje finner man blant annet et treningsrom, som brukes jevnlig av klubbens utøvere. Utstyret er av høy standard, men klubben kunne godt tenke seg et noe større rom, slik at det kan fungere enda bedre som treningssenter for nærmiljøet. Direkte over treningsrommet er det en takterasse på 300 kvadratmeter. Klubbens daglige leder Alexander Aas mener plassen på bygget kan utnyttes bedre. Det er fint med en stor uteplass, men terassen vil i all hovedsak kun være i bruk på sommeren. Treningsrommet brukes hver dag, hele året, og kan tiltrekke fler folk fra nærmiljøet dersom man skaper et godt tilbud for barn, unge og eldre. Den tidligere Strømsgodset kapteinen ønsker å bygge om, slik at halve terassen gjøres integrert med styrkerommet.

ullern 2 etasje.jpg

Alexander tror dette vil øke antall besøkende til hallen, samt klubben vil kunne tilby mer til alle i lokalmiljøet. Et ønske er å starte opp et innendørstilbud for tiltaket 60Pluss, som handler om å gi personer over 60 år et tilbud om aktivitet og trim i eget nærmiljø.