Storskjermen til venstre i bildet benyttes til blant annet filmkvelder, arrangert av ungdomsutvalget i klubben.

Planer for fremtiden

Alexander ønsker at hallen og resten av anleggene på Ullern Idrettspark skal brukes som et møteplass for alle i nærmiljøet. Derfor ønsker han og klubben å legge til rette for at flerbrukshallen og det gamle klubbhuset skal gjøres om fra et tradisjonelt klubbhus - til et aktivitetshus.

Stoler på ungdommen

Et av grepene klubben gjør er å få i gang et Ungdomsutvalg. Dette er fortsatt i en tidlig fase, men ungdommene har kommet med mye gode ideer allerede. Ullern Idrettsforening er en stor klubb med mange medlemmer, på tvers av flere idretter. I et fleridrettslag er det ikke sikkert alle kjenner like godt til hverandre, men dette ønsker utvalget å gjøre noe med. Det arrangeres kinokveld for alle ungdommene i klubben, samt det er ønskelig å pusse opp det gamle klubbhuset som ligger på andre siden av sletta, slik at det kan benyttes mer som en møteplass utenom treninger og kamper.

Ullern gammelt klubbhus.jpg