På Storstua i andre etasje kan du få servert lunsj og middag - alle dager i uken

En møteplass for hele bydelen

Nordstrand Arena er et anlegg laget for treninger, kamper, quiz og sosiale aktiviteter for alle i området. Dørene står åpne for både medlemmer og ikke-medlemmer hele dagen, slik at alle som ønsker kan ta turen innom, enten dem vil kjøpe seg lunsj i storstua, eller bare treffes for en prat. Klubben ønsker at anlegget brukes som et felleskapshus for trening og trivsel.

Klubben har fritidsordninger for barn og unge, hvor dem kan bli med på quiz, spille bordtennis eller ta i bruk treningsarealene som er både ute og inne til det dem måtte ønske. I tillegg til hallflatene og basisrommene disponerer klubben tre kunstgressbaner i forskjellige størrelser, rett utenfor døra. Disse fylles opp med fotballspillere på kveldstid, men brukes av flere skoler til kroppsøving på dagtid.

Nordstrand har de siste årene satset stort på E-sport. Dette foregår ikke i selve arenaen, men i deres andre klubbhus på Ljan, kun en kort kjøretur sørover. Dette startet som et pilotprosjekt i 2019, og tre år senere fikk dem i samarbeid med Nordstrand Lions åpnet et nytt lokale som ga dem mer plass, og en mulighet til å skape et større felleskap rundt sporten.

Nordstrand esport.jpeg