Hos BUA kan du låne skiustyr, skateboard og skøyter - helt gratis

Det skal ikke koste dyrt å teste idrett

Utenom sin daglige aktivitet innenfor særidrettene som Furuset organiserer, har dem flere tiltak for å rekruttere nye medlemmer inn i felleskapet som er på Forumet. På dagtid er anlegget åpent for barnehager og skoler, som ønsker å ha mer aktivitet i hverdagen. Dersom man ikke har eget utstyr, kan man låne av Bua, som tilbyr alt fra skateboard, hockeyskøyter, fotballsko og annet utstyr til aktiviteter man ønsker å teste ut. Utlån av utstyr er helt gratis, og man trenger ikke å være medlem av Idrettsforeningen. Som effekt av at man kan prøve mye forskjellig uten å måtte betale for det, har barn og unge fått teste diverse aktiviteter i sitt eget tempo, som til slutt har resultert i at mange har meldt seg inn i klubben etterpå.

Enten man ønsker å drive med aktivitet eller henge med venner, har Furuset Forum et godt tilbud for deg. Lysene er på fra morgen til kveld, alle dager i uken, hvor man kan benytte seg av kafeen, biljardbord, dansesaler, treningssenter eller gamingrom. Her er det plass til alle, til enhver tid.

Gamingrom.jpg