supporter_no3.png

Uttalelser fra brukerne

Maria Sandberg - https://supporter.no/maria_sandberg

“Jeg har valgt å bruke Supporter.no først og fremst fordi at supporter er brukervennlig, oversiktlig og enkel - man trenger ikke ha bachelorgrad i koding for å kunne komme i gang. Det å ha et varelager kan være utfordrende, både mtp på plass og økonomi, spesielt i en oppstartsfase. Fordelen (og en av grunnene) med å velge supporter er at jeg kunne ha et bredere sortiment ettersom de tilbyr mange forskjellige produkter som lages on demand. Da kunne jeg starte en business/brand med litt tryggere rammer og uten altfor stor risiko. I dag selger jeg både egne produkter og noe fra supporter, begge deler i samme nettbutikk.

Brukervennligheten er det mest positive, både for meg og kundene. Det er lett for meg å endre noe, legge til noe osv. Siden er enkel og oversiktlig for kundene. Jeg får mer tid til å fokusere på alt det andre rundt mitt brand/business siden supporter er smidig og lekende lett. Ikke minst er folkene bak supporter fantastisk - de er fremoverlente, tenker nytt, de lytter og de yter maks for at jeg & alle andre skal oppnå suksess på dems plattform.”

Lørenskog Klatreklubb - https://supporter.no/lkk

“For vår klubb er supporter.no en perfekt platform for å kunne tilby våre medlemmer supportereffekter og merchandise.

Websidene er intuitive og enkle og bruke, webshoppen var satt opp etter kun kort tid.

Verktøyene på siden er forståelige, og alt er veldig godt forklart. Det er mange valgmuligheter når det gjelder plagg og effekter, farger osv...

Kvaliteten på klærne er upåklagelig og service og oppfølgingen fra kundeservice har vært helt fenomenal.

Muligheten til å bestille plagg enkeltvis samt skreddersy detaljer etter egne behov gjør dette til den mest brukervennlige plattformen på markedet jeg har klart å finne.

At det i tillegg kommer noen kroner inn til klubbkassen for hvert salg, samt oversiktlige rapporter over salgene i butikken er det lille søte kirsebæret på toppen av kaken.

Jeg anbefaler supporter.no med letthet til andre idrettslag og foreninger enten de er store eller små.“

• John Martin Gjerde, Styreleder Lørenskog klatreklubb

Hokksund Turnforening - https://supporter.no/hokksundturn

Vi har valgt nettbutikk hos Supporter.no fordi for oss er dette en genial løsning hvor våre medlemmer enkelt kan bestille klubbtøy i nettbutikken og få det tilsendt rett hjem, vi slipper mye av jobben med bestillinger osv og  kan da heller bruke vår tid og følge opp barn og unge som ønsker og turne.

Supporter er enkel i bruk, oversiktlig nettside, utrolig god kundeservice og ikke minst er dette kostnadsfritt for klubben.

Dette burde alle klubber benytte seg av, jeg har nå tid til og følge opp andre ting mens bestillingene går av seg selv.

Anbefales!”

• Christell Fredriksen

Jessheim Troopers Basketballklubb - https://supporter.no/troopersbbk

Nettbutikken hos Supporter.no er genial for en liten og nyoppstartet klubb som oss. Det var enkelt å opprette butikken og dele med medlemmene våres på noen få minutter. I tillegg trenger vi ikke handle inn noe til lager og dermed slippe å bruke de få midlene vi har til klubbtøy.

Vi tok kontakt med kundeservice for flere design, og fikk lagt ut flere typer, noe som ikke var en stor engangskostnad når vi slipper å handle inn noe på forhånd.

Generelt kan jeg ikke se hvorfor ikke alle idrettslag oppretter en gratis nettbutikk hos supporter.no, det er jo ingen kostnader, kun muligheter for inntjening for idrettslaget!”

• Sebastian Slabu, styreleder Jessheim Troopers Basketballklubb