Hvem har betalt - hvem har ikke betalt?
- Velg Fakturering → Fakturasøk fra toppmenyen.
- Bruk søkefilterne i venstremenyen for å få resultatet du er ute etter.
- Vil du se alle som har betalt, kryss av "Betalt".
- "Til forfall" viser de som enda ikke har betalt. Betalingsfristen er ikke passert.
- "Forfalt" er de som ikke har betalt innen fristen.
- "Purret" gir oversikt over alle de som er purret.
- "Ukurant" er de som har betalt inn med KID, men hvor noe er feil. Det kan være betalt for mye eller for lite. Disse må følges opp i Buypass Payment manager.
- "Refundert" er de som har betalt og fått pengene tilbake (dette er blitt gjort i BuyPass Payment manager).
Hvordan får vi en oversikt over utestående krav?
- Velg Fakturering → Fakturasøk fra toppmenyen.
- Velg "Grupper på avgift" på nedtrekksmenyen til venstre.
- Du får nå se summene som er fakturert ut og hva som er utestående, gruppert etter avgift.