Hvordan se om en utsending har nådd mottaker?

Det er mulig å se om fakturaer og andre meldinger sendt fra KlubbAdmin har nådd fram til mottakers e-postadresse. En sendingslogg.

Logg inn i KlubbAdmin

  1. Gå til Medlem i toppmenyen.
  2. Velg Sendte meldinger.
  3. Hver fakturering vil ligge som en egen linje.
    • Om mange er fakturert samtidig, ligger de i samme rad. Klikk på "Detaljer" for å se alle.
  4. Scroll videre nedover for å se detaljer om hver mottaker i denne forsendelsen.

 

2-ka-sendingslogg.png

 

Forklaring på de ulike kolonnene denne visningen

  • PersonId: Medlemmets personId.
  • Navn: Medlemmets navn.
  • E-post: E-postadressen meldingen har blitt sendt til.
  • Mobil: Mobilnummeret meldingen har blitt sendt til.
  • Svar: Vil aldri fungere
  • Sendt: Tidspunktet meldingen er sendt.
  • Levert: Tidspunktet for når mottaker har mottatt meldingen.
  • Åpent: Tidspunktet for når mottaker har åpnet meldingen.
  • Returnert: Meldingen har ikke nådd mottaker.
    • Det kan være at e-postadressen ikke er gyldig.
  • Dropped: Meldingen har ikke nådd mottaker.
    • Det kan være at e-posten er stanset i spamfilter hos e-postleverandør. 

 

Fikk du svar på det du lurte på?