Fra NIFs ledermøte i Tromsø i 2022.

Deltakerinformasjon

Særforbund og idrettskretser møter til Ledermøtet med én representant. Ved lederens forfall møter nestlederen. Er både leder og nestleder forhindret fra å møte, kan det velges et annet styremedlem.

Du finner representantfordelingen til Ledermøtet 2024 her.

I tillegg til disse representantene inviteres organisasjonssjefer og generalsekretærer til å delta på Ledermøtet 2024. Disse har ikke tale- og stemmerett ved den formelle delen av møtet (fredag), men deltar ved de øvrige diskusjonene på møtet (lørdag og søndag). Det vil ikke være mulig å delta digitalt.

Av blant annet bærekraftshensyn oppfordrer NIF øvrige personer som ønsker å følge Ledermøtet 2024, til å gjøre dette via stream. Lenke til streamen tilgjengeliggjøres på idrettsforbundet.no samme dag som ledermøtet starter.

Ålesund i juni kan by på all slags vær, og vi anbefaler alle å ta med allværsjakke/regnjakke og gode sko. Det blir bl.a. en spasertur fra hotellet til middagen fredag kveld.

Middag fredag: «Casual»
Middag lørdag: «Dress»

Fredag 31. mai:
13:00-14:00: Lunsj og registrering for NIFs ledermøte 2024
14:00-15:30: Åpning av NIFs ledermøte 2024
16:00-18:00: NIFs ledermøte 2024
19:00: Middag på Teaterfabrikken

Lørdag 1. juni:
09:00-11:30: NIFs ledermøte 2024
11:30-12:30: Lunsj
12:30-18:00: NIFs ledermøte 2024
19:30: Middag på Scandic Parken

Søndag 2. juni:
09:00-12:00: NIFs ledermøte 2024
12:00: Lunsj og hjemreise

På Ledermøtet 2024 vil det digitale møtesystemet GoPlenum benyttes for å følge saksgangen og tegne seg til talerlisten. Dette er det samme møtesystemet som er benyttet ved både idrettsting og ledermøter de senere årene.

Representanter må benytte egen datamaskin, nettbrett eller mobil for å følge saksgang og tegne seg til tale.

Bli kjent med systemet gjennom denne opplæringsvideoen:

Kostnad for deltakelse og transport betales av det enkelte organisasjonsledd:

• Overnatting (pr natt): kr 1395
  • Deltakelse inkl. lunsj:
    • Fredag: kr 695
    • Lørdag: kr 750
    • Søndag: kr 695
  • Middag fredag: kr 800 (drikke kommer i tillegg)
  • Middag lørdag: kr 1085 (inkludert drikke)

Dersom du ankommer Ålesund torsdag, er det mulig å få dagens middag på hotellet til kr 245.

NIF dekker kr 2000 pr representant (en tillitsvalgt pr organisasjonsledd). Dette trekkes fra totalbeløpet og NIF vil etterfakturere organisasjonsleddene for deltakelse.

I påmeldingslenken er det mulig å booke overnatting fra torsdag 31. mai t.o.m. søndag 2. juni. Overnatting fra torsdag er forbeholdt deltakere med lengre reisevei, og som derfor må ankomme Ålesund torsdag 30. mai for å rekke oppstart av ledermøtet fredag.

Transport til og fra Ålesund bestilles og betales av den enkelte deltaker.

Påmeldingslenke er sendt på e-post til alle kretsledere og presidenter, og publisert på «Hjemmebane» for alle generalsekretærer og organisasjonssjefer.

Påmeldingsfrist er fredag 26. april!

Eventuelle spørsmål kan rettes til NIFs arrangementsavdeling.

E-post: arrangement.nif@idrettsmail.no

Telefon: